HÍREK : Tovább keresi az ideális névadó szponzort a Lotus |
Tovább keresi az ideális névadó szponzort a Lotus
motorsportal.hu 2013.03.03. 19:23
Már egy ideje zajlik a szponzorvadászat a Lotusnál, akik hajlanak arra, hogy egy cégnek is helyet szorítsanak Forma-1-es csapatuk hivatalos megnevezésében.
Az enstone-iakon kívül minden élcsapat rendelkezik már hasonlóan nagy reklámfelületet kapó befektetővel: a McLarennek ott van a Vodafone, a Mercedesnek az AMG, a Red Bull tavaly szélesítette ki partnerségét az Infinitivel, a Ferrari mellett pedig a dohányreklámok tilalma ellenére is kitart a Marlboro.
A Lotus tavaly a hírek szerint az amerikai székhelyű Honeywell technológiai óriásvállalattal állt legközelebb egy évi 30 millió dollárról szóló megállapodáshoz, de a SpeedWeek legutóbbi jelentése szerint mostanra eltávolodtak egymástól a felek.
Gerard Lopez, a csapat társtulajdonosa ezzel kapcsolatban elmondta, továbbra is folytatják a keresést, de az idő nem sürgeti őket - szeretnének az ideális partner mellett dönteni.
„Voltak tárgyalásaink, közülük néhány pedig igencsak előrehaladott fázisig jutott” - nyilatkozta Lopez a Reuters hírügynökségnek.
„Azt hiszem, volt néhány dolog, amit alá is írhattunk volna, de szeretnénk meggyőződni arról, hogy a számunkra legmegfelelőbb döntést hozzuk.”
„Valószínűleg a szezon során sikerül nyélbe ütnünk egy megállapodást.”
Egyes feltételezések szerint a Honeywellel folyó tárgyalások olyan jól haladtak, hogy Lotus idei autóinak festése is a feltételezett partnerség tudatában készült - így kaphatott piros színt az E21-es modellek felső légbeömlője, amelyekre végül a pilóták keresztnevét írták fel.
Az istálló nemrég hosszas viták után szerezte csak meg a Lotus nevet, de a Group Lotus anyacég tavaly áprilisban úgy döntött, nem támogatja tovább az F1-es alakulatot.
|