KIMIMÁNIA*minden ami Kimi

 

News

Hivatalos: Räikkönent kizárták, de a mezőny végéről elrajtolhat

Hosszas tanácskozás után megszületett a döntés: Kimi Räikkönent kizárták az Abu-dzabi Nagydíj időmérő edzéséről, miután autója nem felelt meg az előírásoknak. A finn versenyző a mezőny végéről rajtolhat a vasárnapi futamon.
 
A Lotus az időmérő edzést követően vetették alá aszimmetrikus terheléses vizsgálatnak, mely során kiderült, autója padlólemezének bal oldala a megengedett 5 milliméternél nagyobb mértékben hajlott el. Az FIA emiatt a versenybíróság elé idézte a csapat képviselőit, akik azzal magyarázták a padlólemez túlzott hajlékonyságát, hogy egy rázókő kárt okozott egy fontos elemben, ám az ítészek ezt a magyarázatot nem találták bizonyíthatónak. Räikkönent utólag kizárták az időmérő edzésről, ám engedélyezték neki, hogy a vasárnapi versenyen az utolsó helyről elrajtolhasson.
 
Nem ez volt az első hasonló esete idén a Lotusnak: Romain Grosjean a Magyar Nagydíjon megúszta a büntetést, miután csapata akkor a telemetria adataival bizonyítani tudta, valóban egy rázókő rongálta meg a padlólemezt, amely végül e sérülés miatt nem ment át a kérdéses teszten.
 
Érdekesség, hogy egy évvel ezelőtt is láthattunk egy büntetést Abu-Dzabiban az időmérőt követően: akkor Sebastian Vettelt száműzték a mezőny végére. A német a másnapi futamon egészen a harmadik helyig kapaszkodott előre.
A büntetés miatt a rajtrács is módosult: az első, aki profitált Räikkönen kizárásából, az ötödik pozícióba előrelépő Nico Hülkenberg lett.
(motorsportal.hu)
2013.11.03. 13:05, Vivcsó

Räikkönen szerint bevált a rövid tengelytávú autó

A Német Nagydíj óta nem szerepelt ennyire jól Kimi Räikkönen időmérő edzésen. A Lotus finn versenyzője szombaton ötödik lett Abu-Dzabiban, s rendkívül elégedetten nyilatkozott rövidebb tengelytávú autójáról.
 
Kimi Räikkönen korábban többször is beszélt arról, amióta a Pirelli bevezette új szerkezetű abroncsait (Magyar Nagydíj), nem igazán érzi jól magát Lotusában. Az autó elejét nem érezte elég erősnek, s az emiatt fellépő alulkormányzottsággal azért nem tudott mit kezdeni, mert a kerékdőlésre és a guminyomásra vonatkozó szigorított szabályok keretein belül nem volt módja komolyabb változtatásra.
 
Az indiai hétvégét követően ugyanakkor arra kérte csapatát, adják neki vissza az utoljára Szingapúrban használt rövidebb tengelytávú Lotust, mert úgy érzi, Abu Dhabihoz jobban illene ez a kialakítás. Ennek eredményeként a mai időérőn ismét legyőzte csapattársát, az utóbbi időben jobb edzésformát mutató Romain Grosjeant, s megszerezte az ötödik rajtkockát. Räikkönen a Nürburgring óta nem indult ennyire előkelő helyről, akkor negyedik volt az időmérőn.
 
A finn bajnok a javulást egyértelműen rövidebb tengelytávú autójának tudja be. „Nem volt rossz a mai nap. Az autó sokkal inkább az ízlésemnek megfelelő volt. Ma délelőtt még nem annyira, de tegnap a második szabadedzésen és ma a kvalifikáción igen. Ezt az autót sokkal inkább úgy tudom vezetni, ahogyan szeretném, ahogyan a stílusom megkívánja. Most nagyon jól üzemel, és remélem, ez így is marad” – fogalmazott a Sky Sports televíziónak a leintést követően az egy évvel ezelőtti futam győztese.

Ricciardo: Räikkönen mégiscsak egy bajnok – fizetni kéne neki

Ecclestone támogatja Räikkönent

2013.11.03. 12:13, Vivcsó

Időmérő

Mark Webber szerezte meg az első rajthelyet. Kimi az 5. legjobb időt futotta meg.

01

Mark Webber

Red Bull Renault

1:41.568

1:40.575

1:39.957

02

Sebastian Vettel

Red Bull Renault

1:41.683

1:40.781

1:40.075

03

Nico Rosberg

Mercedes AMG

1:41.420

1:40.473

1:40.419

04

Lewis Hamilton

Mercedes AMG

1:40.693

1:40.477

1:40.501

05

Kimi Raikkonen

Lotus Renault

1:41.276

1:40.971

1:40.542

06

Nico Hulkenberg

Sauber Ferrari

1:41.631

1:40.931

1:40.576

07

Romain Grosjean

Lotus Renault

1:41.447

1:40.948

1:40.997

08

Felipe Massa

Ferrari

1:41.254

1:40.989

1:41.015

09

Sergio Perez

McLaren Mercedes

1:41.687

1:40.812

1:41.068

10

Daniel Ricciardo

Toro Rosso Ferrari

1:41.884

1:40.852

1:41.111

11

Fernando Alonso

Ferrari

1:41.397

1:41.093

 

12

Paul di Resta

Force India Mercedes

1:41.676

1:41.133

 

13

Jenson Button

McLaren Mercedes

1:41.817

1:41.200

 

14

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso Ferrari

1:41.692

1:41.279

 

15

Pastor Maldonado

Williams Renault

1:41.365

1:41.395

 

16

Valtteri Bottas

Williams Renault

1:41.862

1:41.447

 

17

Esteban Gutierrez

Sauber Ferrari

1:41.999

   

18

Adrian Sutil

Force India Mercedes

1:42.051

   

19

Giedo Van der Garde

Caterham Renault

1:43.252

   

20

Jules Bianchi

Marussia Cosworth

1:43.398

   

21

Charles Pic

Caterham Renault

1:43.528

   

22

Max Chilton

Marussia Cosworth

1:44.198

   

(motorsport.nextgen-auto.com)

2013.11.03. 12:07, Vivcsó

Harmadik szabadedzés

Sebastian Vettel nyerte az utolsó szabadedzáést. Kimi a 9. lett.

01

Sebastian Vettel

Red Bull Renault

1:41.349

 

19

02

Mark Webber

Red Bull Renault

1:41.571

+0.222

17

03

Lewis Hamilton

Mercedes AMG

1:41.580

+0.231

18

04

Nico Rosberg

Mercedes AMG

1:41.721

+0.372

19

05

Romain Grosjean

Lotus Renault

1:41.832

+0.483

19

06

Jenson Button

McLaren Mercedes

1:41.956

+0.607

19

07

Nico Hulkenberg

Sauber Ferrari

1:42.055

+0.706

19

08

Esteban Gutierrez

Sauber Ferrari

1:42.282

+0.933

19

09

Kimi Raikkonen

Lotus Renault

1:42.387

+1.038

18

10

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso Ferrari

1:42.457

+1.108

21

11

Fernando Alonso

Ferrari

1:42.716

+1.167

15

12

Paul di Resta

Force India Mercedes

1:42.681

+1.332

23

13

Valtteri Bottas

Williams Renault

1:42.698

+1.349

19

14

Felipe Massa

Ferrari

1:42.702

+1.353

16

15

Daniel Ricciardo

Toro Rosso Ferrari

1:42.727

+1.378

18

16

Pastor Maldonado

Williams Renault

1:42.798

+1.449

18

17

Adrian Sutil

Force India Mercedes

1:42.989

+1.640

22

18

Sergio Perez

McLaren Mercedes

1:43.142

+1.793

15

19

Giedo Van der Garde

Caterham Renault

1:44.472

+3.123

20

20

Charles Pic

Caterham Renault

1:44.728

+3.379

21

21

Max Chilton

Marussia Cosworth

1:45.621

+4.272

20

22

Jules Bianchi

Marussia Cosworth

1:47.506

+6.157

15

(motorsport.nextgen-auto.com)

2013.11.03. 12:04, Vivcsó

Räikkönen: Ha a Lotus nem fizet, nem versenyzem!

Kimi Räikkönen figyelmeztette a Lotust: amennyiben nem fizetik ki neki tartozásukat, rajthoz sem áll a 2013-as szezon utolsó két versenyén.
 
Miután a csütörtöki médianapot késői érkezése miatt kihagyta, Kimi Räikkönen pénteken állt először az újságírók rendelkezésére Abu-Dzabiban. A Lotus finn versenyzőjéről már tegnap is azt beszélték, végleg elmérgesedett kapcsolata a csapattal, s hogy nem véletlenül maradt távol a sajtótájékoztatótól, ezt most ő maga is elismerte. Miként azt is, valóban fennállt annak lehetősége, hogy már ezen a hétvégén sem áll rajthoz. „Csak azért utaztam ide, mert abban bíztam, megoldást találhatunk bizonyos problémákra. Remélem, megoldódnak, és szépen zárhatjuk ezt az évet” – fogalmazott a finn, aki továbbra sem kapott fizetést munkaadóitól.
 
Räikkönen előrevetítette, amennyiben a csapatvezetés nem rendezi az említett problémákat, nem fog rajthoz állni Austinban és Interlagosban. „Ez így van. Szeretem a versenyzést, szeretek vezetni, de ez most leginkább az üzletről szól. Ha ezeket a dolgokat nem így intézzük, könnyen nehéz helyzetben találhatjuk magunkat. Valahol mégiscsak meg kell húzni egy határt, és ha ezen túlmegyünk… nos, ez nem igazán az én hibám” – folytatta Räikkönen.
 
A Lotus a hírek szerint nagyjából 15 millió dollárral tartozik, ám a versenyző elismerte, a tartozások mellett, a múlt hétvégén történtek is felbosszantották kicsit. Mint ismert, akkor Alan Permane trágár kifejezésekkel utasította versenyzőjét arra, engedje el a csapattárs Romain Grosjeant. „Ez is része a történetnek. Igaz, hogy ilyesminek nem lenne szabad megtörténnie, de megtörtént. Ez viszont nem akkora probléma. Sokkal inkább a többi dologról van szó. Ezek mind összeadódtak. Mint már említettem, könnyű azt mondani, hogy emiatt és emiatt történt, de ez nem erről szól.”
 
Räikkönen ezt követően arról is beszélt, nem esik jól neki, hogy egyesek úgy vélik, Ferrarihoz való távozása miatt már nem érdekli őt a Lotus sorsa. „Nem túl jó olyasmiket hallani, hogy én nem vagyok csapatjátékos, és hogy nem érdekel a csapat. Eddig nulla eurót kaptam tőlük egész évben… Nem valami jó a helyzetem, de így alakult, és remélem, sikerül megoldást találni a problémákra, hogy szép véget érjen a történet” – zárta mondandóját a finnek világbajnoka.
 
Eric Boullier, a Lotus főnöke mindeközben a Motorsport-Totalnak úgy nyilatkozott, a kérdéses problémák elsősorban nem rá, hanem a csapat tulajdonosára, Gerard Lopezre tartoznak. „Én csupán egy részét tudom megválaszolni ezen kérdéseknek. Volt egy megbeszélés Kimi és Gerard között. Utóbbi felel a cégünkért” – fogalmazott a francia.
(motorsportal.hu)
2013.11.01. 20:12, Vivcsó

Räikkönen újra a rövidebb tengelytávon!

Elégedetten zárta pénteki napját a Lotus istálló. Miközben Romain Grosjean megnyerte az első szabadedzést, Kimi Räikkönen Abu-Dzabiban visszatért rövidebb tengelytávú autójához.
 
Noha a Lotust ezen a hétvégén elsősorban Kimi Räikkönennel való vitája miatt övezte eddig nagy figyelem, a pályán is egészen figyelemre méltó teljesítményt nyújtottak: Romain Grosjean megnyerte az első szabadedzést, és bár a másodikon technikai problémái adódtak, Kimi Räikkönen negyedik helyével jelezte, az arany–feketék továbbra is erős formában vannak.
 
A finn versenyző egyébként azt kérte csapatától, ezen a hétvégén hadd térjen vissza a régi, rövidebb tengelytávú autóhoz, amelyet utoljára Szingapúrban használtak. Döntése egyelőre jónak bizonyult. Kimi szerette volna kipróbálni ezen a hétvégén a rövidebb tengelytávot, mert úgy érezte, ehhez a pályához az jobban illene. Most minden jónak tűnik, így a hétvége hátralévő részében is marad ennél a megoldásnál. A hosszú etapjai mindkét gumikeveréken nagyon erősnek tűnik” – mondta Alan Permane, műveleti mérnök.
 
Räikkönen elmondta, elégedett volt autójával, ám az őt futamok óta hátráltató alulkormányzást továbbra is érezte. „Az autó rendben volt, normálisan alakult a péntekünk. A rövidebb tengelytáv jónak tűnik ezen a pályán, de ezúttal sem tudtam egyszerre mindkét változatot kipróbálni, így nehéz megmondani, melyik megoldás a jobb. Még mindig küszködök az alulkormányzással, de ezen a pályán jobb a helyzet. Mint mindig, ezúttal is van még tér a javulásra az autóval – meglátjuk, holnapig mire jutunk” – mondta 2007 világbajnoka.
(motorsportal.hu)
2013.11.01. 20:08, Vivcsó

Második szabadedzés

A második szabadedzést Sebastian Vettel nyerte.Kimi a 4. lett.

01

Sebastian Vettel

Red Bull Renault

1:41.335

 

35

02

Mark Webber

Red Bull Renault

1:41.490

+0.155

32

03

Lewis Hamilton

Mercedes AMG

1:41.690

+0.355

37

04

Kimi Raikkonen

Lotus Renault

1:41.726

+0.391

42

05

Nico Rosberg

Mercedes AMG

1:41.758

+0.423

41

06

Sergio Perez

McLaren Mercedes

1:42.006

+0.671

36

07

Jenson Button

McLaren Mercedes

1:42.010

+0.675

31

08

Fernando Alonso

Ferrari

1:42.171

+0.836

31

09

Nico Hulkenberg

Sauber Ferrari

1:42.324

+0.989

41

10

Felipe Massa

Ferrari

1:42.440

+1.105

36

11

Esteban Gutierrez

Sauber Ferrari

1:42.509

+1.174

39

12

Romain Grosjean

Lotus Renault

1:42.607

+1.272

18

13

Paul di Resta

Force India Mercedes

1:42.806

+1.471

27

14

Pastor Maldonado

Williams Renault

1:42.952

+1.617

36

15

Adrian Sutil

Force India Mercedes

1:42.998

+1.663

27

16

Daniel Ricciardo

Toro Rosso Ferrari

1:43.152

+1.817

29

17

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso Ferrari

1:43.271

+1.936

36

18

Valtteri Bottas

Williams Renault

1:43.565

+2.230

36

19

Giedo Van der Garde

Caterham Renault

1:44.138

+2.803

35

20

Jules Bianchi

Marussia Cosworth

1:44.459

+3.124

35

21

Charles Pic

Caterham Renault

1:44.525

+3.190

38

22

Max Chilton

Marussia Cosworth

1:45.565

+4.230

27

(motorsport.nextgen-auto.com)

2013.11.01. 15:40, Vivcsó

Lopez: Räikkönent sokszor félreértik – továbbra is barátok vagyunk

A csütörtöki médiaesemények kihagyása után, pénteken reggel Kimi Räikkönen megérkezett az abu-dzabi paddockba. Noha F1-es berkekben azt suttogták, a finn amiatt hagyta ki a csütörtöki napot, mert végleg elmérgesedett kapcsolata a Lotusszal, a csapat egy a tulajdonossal készített interjút tett közzé honlapján, amelyben Gerard Lopez arról beszélt, a két fél viszonya továbbra is jó.
 
Miután Räikkönen csak egy későbbi időpontban indult el Abu-Dzabiba svájci otthonából, csapata csütörtökön arról tájékoztatta a média munkatársait, hogy a finn kihagyja a szokásos sajtótájékoztatójukat. Noha Enstone szerint erre amiatt került sor, mert 2007 bajnoka Indiából hazaérkezve a lehető legtöbbet akart pihenni, a paddockban az a hír járta, a Räikkönen és a Lotus között a múlt hétvégi rádiós veszekedés, valamint a korábbi ellentétek (a fizetés késése, csapatváltás) odáig vezettek, hogy a finn azt is fontolóra vette, rajthoz álljon-e egyáltalán Abu-Dzabiban.
A Lotus pénteken aztán egy interjút tett közzé a csapat többségi tulajdonosával, Gerard Lopezzel, aki cáfolta, hogy bármi is megváltozott volna a kapcsolatukban. 
 
„Többet beszélgetek Kimivel, mint azt a legtöbben gondolnák, de csak ritkán a Forma–1-ről. Természetesen sok szó esett a közte és Alan Permane között lezajlott vitáról, amely a verseny hevében alakult ki, de ez csupán pár másodperc a kétéves kapcsolatunkból. Persze nem ez volt a legszebb pár másodpercünk, de meg kell értenünk, hogy mindenki szenvedélyesen beleéli magát a versenyzésbe, ezért olykor megtörténhet ilyesmi” – magyarázta a luxemburgi.
 
„Én úgy látom, Kimit gyakran félreértik. Ő alapvetően beszédes és barátságos fickó. Sajnos az emberek viszont mindig vitát akarnak látni. Már megbeszéltük, hogy Kimi a Ferrarit választotta, és ez egy egyenes beszélgetés volt. Tényszerű, de érzelmes is, még ha ezt így furcsa is kimondani, ő nagyon humánus volt. Ez az egész ’Jégember’ dolog csak a pályán érvényesül, ahol valóban hideg fejjel gondolkodik. A valóságban viszont nagyon is kommunikatív fickó, és ezalatt a két év alatt barátok lettünk, ami a Forma–1-ben elég nehéz.”
 
Lopez tagadta, hogy a tény, miszerint Räikkönen 2014-re a Ferrarit választotta a Lotus helyett, megváltoztatta volna kapcsolatukat. „Sokáig megvolt az esélyünk, hogy megtartsuk őt, de nem tudtuk tartani a határidőket – illetve megfelelő ajánlatot tenni –, amire a Ferrari viszont képes volt. Szomorú lettem, amikor kiderült, elhagy minket. Amikor leszerződtettük, sokat kritizáltak minket, sokan nem hittek benne. Voltak viszont olyanok is, akik hitték, hogy még mindig a régi, még mindig a Forma–1 egyik legjobbja, de sokan valóban nem gondolták, hogy képes lesz erre, mert túlsúlyos, és hasonlók. Mi viszont hittünk benne, és ő igazolt is minket. Csakis annak a sok pontnak köszönhetjük, hogy még harcban állunk a bajnokság második helyéért, amiket Kimi szerzett nekünk. Mindent elkövetünk azért, hogy egészen a Brazil Nagydíj leintéséig harcban lehessünk” – fogalmazott az üzletember.
 
Majd részletesen beszélt arról is, mi mindent köszönhet a Lotus finn bajnokának. „Az első, amit neki köszönhetünk, hogy érkezésével a csapat már nem kereshetett kifogásokat. Tudtuk, hogy most már miénk a Forma–1 egyik legjobb versenyzője, és ennek eredményeként nem volt kérdés, hogy mire képes az autó. Kimi lett a viszonyítási pont. Ezzel mindannyian meggyőződhettünk arról, milyen autót építettünk, milyenek lettek a fejlesztések, és hogy a pályán mindent kihozunk belőlük. Ez nagyon motiváló az egész csapat számára, hiszen mindannyian tudjuk, hogy a munkánknak végül a pályán is meglesz az eredménye.”
 
„A második dolog, hogy jól illett ahhoz a szemléletmódhoz, amit képviselünk. A motorsport csúcsán vagyunk, egy nagyon komoly csapatként, de attól, hogy a Forma–1 egyfajta elitklub, még nincs akadálya annak, hogy lazák legyünk – persze nem a teljesítmény és a fejlesztések terén. Mi nem vagyunk olyan vegytiszta csapat, mint mások, ezért ő éppen illett közénk. Tökéletesen illett a kirakósba, mi pedig tökéletes közeg voltunk számára. Még mindig hiszem, hogy ez a Forma–1 egyik legjobb kapcsolata.”
 
„A harmadik dolog pedig, hogy segített Romainnak a fejlődésben. Ha ő egy kevésbé tapasztalt, vagy egy kevésbé erős versenyző oldalán versenyzett volna, talán még ma sem tudnánk, mire képes. Romain viszont jelenleg is bizonyít, mégpedig azáltal, hogy a Forma–1 egyik legjobbjához mérhetjük. Kimi hatalmas segítség volt Romain számára” – mondta Lopez.
 
Majd a folytatásról beszélt, elismerve, nehéz lesz megválnia bajnokától. „Nehéz arra gondolni, hogy jövőre már nem ő vezeti az arany–fekete autót. És biztosra veszem, hogy ő is így érzi. Nem bántunk meg semmit, de kicsit szomorúak vagyunk. Hiányozni fog, és a beszélgetéseink alapján elmondhatom, mi is neki. Egy barátra tettem szert személyében, és ez a viszonyunk a jövőben is sem változik” – mondta a tulajdonos, hozzátéve, biztos abban, hogy Räikkönen a Ferrarival is sikeres lesz.
(motorsportal.hu)
2013.11.01. 13:23, Vivcsó

Első szabadedzés

Az első szabadedzést Romain Grosjean nyerte.Kimi 6. lett.

01

Romain Grosjean

Lotus Renault

1:44.241

 

21

02

Lewis Hamilton

Mercedes AMG

1:44.433

+0.192

23

03

Sebastian Vettel

Red Bull Renault

1:44.499

+0.258

18

04

Mark Webber

Red Bull Renault

1:44.712

+0.471

20

05

Nico Rosberg

Mercedes AMG

1:44.741

+0.500

24

06

Kimi Raikkonen

Lotus Renault

1:44.929

+0.688

23

07

Paul di Resta

Force India Mercedes

1:45.040

+0.799

20

08

Jenson Button

McLaren Mercedes

1:45.099

+0.858

20

09

Pastor Maldonado

Williams Renault

1:45.150

+0.909

24

10

Sergio Perez

McLaren Mercedes

1:45.331

+1.090

20

11

Nico Hulkenberg

Sauber Ferrari

1:45.378

+1.137

23

12

Fernando Alonso

Ferrari

1:45.440

+1.199

18

13

Valtteri Bottas

Williams Renault

1:45.823

+1.582

22

14

James Calado

Force India Mercedes

1:45.924

+1.683

20

15

Esteban Gutierrez

Sauber Ferrari

1:46.068

+1.827

18

16

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso Ferrari

1:46.114

+1.873

22

17

Felipe Massa

Ferrari

1:46.124

+1.883

18

18

Daniel Ricciardo

Toro Rosso Ferrari

1:46.126

+1.885

21

19

Charles Pic

Caterham Renault

1:47.600

+3.359

22

20

Heikki Kovalainen

Caterham Renault

1:47.670

+3.429

22

21

Jules Bianchi

Marussia Cosworth

1:47.723

+3.482

23

22

Rodolfo Gonzalez

Marussia Cosworth

1:49.565

+5.324

22

(motorsport.nextgen-auto.com)

2013.11.01. 13:17, Vivcsó

Räikkönen is kihagyja csapata médiaeseményét

A gyomorbántalmakkal küzdő Nico Hülkenberg mellett Kimi Räikkönen sem teszi tiszteletét csütörtökön csapata médiaeseményén az abu-dzabi paddockban.
 
A Lotus finn versenyzője kihagyja csapata csütörtöki médiaeseményeit – adta hírül több helyszíni tudósító is a Twitteren. A Sky Sports riportere, Ted Kravitz azt írta, Räikkönennek nyomát sem látni a pályán, finn kollégái pedig azt mondták, ez amolyan visszavágás a Lotusnak. Mint ismert, a finn és csapata Indiában összeszólalkoztak, miután Räikkönen nem engedte el elsőre csapattársát, Romain Grosjeant.
 
Oskari Saari az MTV3 tudósítója, valamint Bianca Lepert, az Auto Motor und Sport munkatársa ugyanakkor azt írták, beszéltek a Lotus embereivel, s 2007 bajnoka a nap későbbi szakaszában kilátogathat a pályára. Távolmaradásának okáról viszont egyelőre nem érkezett információ.
(motorsportal.hu)
 
2013.10.31. 17:11, Vivcsó
 

 

 

Főoldal Navigation Kimi Räikkönen Formula1 World Rally Champion Facebook
 

Abu Dhabi   
(2013.10.31.-11.03.) 
>>Képek
Szabadedzés Péntek(11.01.)
13:55-15:35 ORF1
22:55-0:40 m1
Szabadedzés Szombat(11.02.)
12:00-13:00 Német RTL
Időmérő Szombat(11.02.)
13:30-15:30(élő!) Német RTL
13:45-15:25(élő!) ORF1
13:45-15:20(élő!) m1
21:35-23:10(felv.) m2
Verseny Vasárnap(11.03.)
12:45-16:25(élő!) Német RTL
13:00-16:10(élő!) ORF1
13:30-16:20(élő!) m1
21:30-0:20(felv.) m2
 Pontverseny állása     Versenynaptár    Tesztnaptár    Statisztika    Kimi idei eredményei     Eddigi versenyek

 

 

 

Roger Federer Ariel - Road to Success Kimi Räikkönen               
 

 


"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!